Uygulama Rehberleri ve Formlar

Gıda ve Tarım Meslek Yüksekokulu bünyesinde yürütülen akademik, idari ve uygulama süreçlerine ilişkin iş ve işlemlerde esas alınacak rehber dokümanlar ile başvuru formlarına aşağıda yer alan bağlantılar aracılığıyla ve Kalite ve Akreditasyon sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Arazi, Sera ve Laboratuvar Kullanım İlkeleri ve Başvuru Formları

Arazi, sera ve laboratuvarların verimli, güvenli ve amacına uygun şekilde kullanılabilmesi için belirlenen kullanım ilkelerine aşağıda yer verilmiştir. Bu birimlerden faydalanmak isteyen kullanıcıların, başvuru yapmadan önce ilgili ilkeleri dikkatle incelemeleri ve başvurularını bu çerçevede gerçekleştirmeleri önemle rica olunur.

GTMYO Kızılırmak Araştırma ve Uygulama Arazisi Kullanım İlkeleri için TIKLAYINIZ 

GTMYO Kızılırmak Araştırma ve Uygulama Arazisi Başvuru Formu için TIKLAYINIZ

GTMYO Uluyazı Araştırma ve Uygulama Serası Kullanım İlkeleri için TIKLAYINIZ

GTMYO Uluyazı Araştırma ve Uygulama Serası Başvuru Formu için TIKLAYINIZ

GTMYO Uluyazı Araştırma ve Uygulama Laboratuvarı Kullanım İlkeleri için TIKLAYINIZ

GTMYO Uluyazı Araştırma ve Uygulama Laboratuvarı Başvuru Formu için TIKLAYINIZ

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bilgisayar ve Projeksiyon Donanımlı Derslik Kullanım Kuralları

Gıda ve Tarım Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan bilgisayar ve projeksiyon donanımlı dersliklerin düzenli, güvenli ve verimli bir şekilde kullanılabilmesi amacıyla bazı kurallar belirlenmiştir. Bu alanlardan faydalanmak isteyen akademik personel ve öğrencilerin, aşağıda belirtilen kurallara uymaları beklenmektedir. Dersliklerin tüm kullanıcılar için işlevselliğini koruyabilmesi adına, kuralların dikkatle incelenmesi ve titizlikle uygulanması önem arz etmektedir.

Bilgisayar ve Projeksiyon Donanımlı Derslik Kullanım Kuralları için TIKLAYINIZ

Kullanımla ilgili öneri, şikayet ve temennileriniz için lütfen aşağıdaki formu doldurarak gidatarimmyo@karatekin.edu.tr adresine iletiniz. Geri bildirimleriniz, dersliklerin daha etkin kullanılabilmesi adına değerlidir.

Bilgisayar ve Projeksiyon Donanımlı Derslik Kullanım Görüş Formu için TIKLAYINIZ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ölçme ve Değerlendirme Süreci ile İlgili Standart Formlar

Meslek Yüksekokulumuz Yönetim Kurulu`nun 06.11.2024 tarih ve 220644 sayılı 2024-40 Nolu Kararı gereğince, Çankırı Karatekin Üniversitesi Gıda ve Tarım Meslek Yüksekokulu bünyesinde yürütülen sınav süreçlerinin kalite güvencesi ilkeleri doğrultusunda izlenebilir, denetlenebilir ve standardize edilmiş biçimde yürütülmesini sağlamak amacıyla “Ölçme ve Değerlendirme Formları” oluşturulmuştur.

Bununla birlikte, 2024-2025 Güz Yarıyılı Yıl Sonu Sınavları ve 2024-2025 Bahar Dönemi Ara Sınavları sonrasında, öğretim elemanlarımızdan alınan geri bildirimler doğrultusunda, kullanılan formlarda 25.05.2025 tarihi itibariyle güncellemeye gidilmiştir.

Yapılan bu düzenlemeler, süreçlerin daha işlevsel ve bütüncül şekilde yürütülmesini hedeflemektedir.

Bu formlar; sınav soru-cevap anahtarı, sınav tutanakları, yoklama belgeleri, devamsızlık ilanları, kopya tutanakları ve arşivleme kapakları gibi sınav uygulamalarının tüm boyutlarını kapsamaktadır. Belgelerin eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulması, arşivlenmesi ve zamanında teslim edilmesi hem kalite güvence sistemimizin işlerliğini hem de MEDEK Akreditasyon sürecimizin sürdürülebilirliğini doğrudan etkilemektedir.

1-Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) Matris Formu için TIKLAYINIZ

2-Örnek Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) Matris Formu için TIKLAYINIZ 

3-Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) Formu (Sınav Kağıdı) için TIKLAYINIZ

4-Örnek Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) Formu (Sınav Kağıdı) için TIKLAYINIZ

5-Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) (Sınav) Soru ve Cevap Anahtarı Formu için TIKLAYINIZ

6-Örnek Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) (Sınav) Soru ve Cevap Anahtarı Formu için TIKLAYINIZ

7-Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) (Sınav) Tutanağı Formu için TIKLAYINIZ 

8-Örnek Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) (Sınav) Tutanağı Formu için TIKLAYINIZ

9-Kopya Tutanağı  için TIKLAYINIZ

10-Matbu (Zarf İçerisine Konulacak) Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) (Sınav) Evrakı Arşivleme Formu için  TILKLAYINIZ

11-Örnek Matbu (Zarf İçerisine Konulacak) Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) (Sınav) Evrakı Arşivleme Formu için TIKLAYINIZ

12-Dijital Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) (Sınav) Evrakı Arşivleme Formu için TIKLAYINIZ

13-Örnek Dijital Ölçme ve Değerlendirme (ÖVD) (Sınav) Evrakı Arşivleme Formu için TIKLAYINIZ

14-Sınava Girme Hakkı Kazanamayan Öğrenci Listesi Duyuru Formu için TIKLAYINIZ (Yarıyıl sonu (Final) sınavlarından önce ilan edilmelidir).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uygulamalı Eğitim Teknik Gezileri Planlama ve Başvuru Süreci

Uygulamalı Eğitim Gezileri Planlama ve Başvuru Süreci kapsamında; öğrencilerimizin mesleki bilgi, beceri ve saha deneyimlerini artırmaya yönelik gerçekleştirilecek arazi çalışmaları, teknik geziler ve uygulama etkinliklerinin planlanması, onaylanması ve yürütülmesine ilişkin usul ve esaslar ile başvuruya ilişkin formlara bu bölümden ulaşabilirsiniz.

Gıda ve Tarım MYO Arazi Uygulamaları ve Teknik Geziler Yönergesi için TIKLAYINIZ

Bu yönerge kapsamında uygulanacak teknik gezilere ilişkin süreçlerde kullanılacak resmî belge ve formlar aşağıda listelenmiştir:

Ek-1 Teknik Gezi Talep Formu için TIKLAYINIZ

Ek-2 Araç Talep Formu ve Katılım Listesi için TIKLAYINIZ (İMİD`de yer alan güncel form kullanılacaktır. Forma erişim sağlanamaması halinde GTMYO Sekreterliği ile iletişime geçiniz).

Ek-3 Teknik Gezi Katılım ve Onam Formu için TIKLAYINIZ (Gezi öncesinde öğrenciler tarafından doldurulup, akademik personel tarafından onaylanacaktır).

Ek-4 Teknik Gezi Faaliyet Raporu için TIKLAYINIZ (Bu form, faaliyetin tamamlanmasını takiben en geç 7 (yedi) gün içinde EBYS üzerinden gönderilmelidir).